06/18/2010

B13....BINGO!!!!!
We're playing Friday Night Bingo in honor of Jean and Mary. They are two really nice ladies that play Bingo together every week. Jean told Mom that Mary carries a photo of us to Bingo each week in hopes of it bringing her Good Luck. We're gonna send her this print and maybe she'll hit the Jackpot!
BTW...Lincoln lost again...lol...Yeah, cause you cheated Jetson.
After a week of finding out the origins of the boys' names all I can think of when I see this is, "and Bingo was his name-o". ;p Such a great photo!
posted June 19th, 2010  
B-I-N-G-O...and Bingo was his name-o. :-)
posted June 19th, 2010  
Teehee...great minds think alike.
posted June 19th, 2010  
This photo is bingo! Woof, have a great weekend!
posted June 19th, 2010  
Aww. How fun and cute.
posted June 19th, 2010  
Great pic... who won?
posted June 19th, 2010  
Adorable!
posted June 19th, 2010  
Too funny!
posted June 19th, 2010  
lovely and so funny )))))
posted June 19th, 2010  
Love the expression on Jetson's face. He's bragging!
posted June 19th, 2010  
Brilliant! :)
posted June 19th, 2010  
Aw, I am sure Mary loved this! Too funny how Jetson is looking at Lincoln - priceless.
PS. I still haven't seen the card in Chicago but every time I am at store that has greeting cards I look! :)
posted June 19th, 2010  
Oh Kay .... I just run out of words to tell you how adorable your pictures are. You are sooooo creative and gifted. This is amazing.
posted June 19th, 2010  
Soooo cute. I don't know how you think of something so cute and creative and interesting day after day after day....... Not only do you get a new idea -- you manage to get the dog(s) to cooperate.
Amazing.
posted June 19th, 2010  
hahaha! I think this photo will bring her luck! I just love the expressions on their face and the fact that they will pose for you. I just wish I could see a video of you preparing these shots! haha! I think that would be so fun!
posted June 19th, 2010  
Looks like Jetson is putting the "stink eye" on Lincoln to throw him off his game! I see it worked!

Your stories about movie-making in your neighborhood were fun...I'm amazed at the response to the picture! Through the years I've had some nice "actor" connections, so really I'm not uneasy approaching the sets like I did, other than I didn't want to disrupt anything. It would be fun to do work like that, behind the scenes... It's fun to see where a movie begins, and how it ends up in the final cut. And like you said, what it takes to get 30 seconds on film to the air!
posted June 19th, 2010  
Love your dogs clever photo
posted June 19th, 2010  
"QUIET! I can't hear the numbers :-/" lol Great shot!
posted June 20th, 2010  
And Mom thought a friendly game of bingo would keep you guys out of trouble.
posted June 20th, 2010  
Where *do* you get so many great ideas!!!!!
posted June 20th, 2010  
ROTF - i don't even know what to say! But I'll bet they would beat me at Bingo any day of the week.
posted June 23rd, 2010  
hahahah Jetson looks like he is talking smack!
posted June 23rd, 2010  
Leave a Comment
Sign up for a free account or Sign in to post a comment.