love struck by gigiz

love struck

This guy was the weirdest looking grasshopper thingy I have ever seen, he looked like a leaf. He seemed fascinated with this huge bulky macro lens I was nearly touching him with, and yet kept moving towards it. I thought he loves it at the time, and when I downloaded to computer I saw the heart reflection on his eye....hence love struck
well freak me purple! that's one heck of a macro ya got there! awesome detail and focus!
February 7th, 2013  
Wow!!! It's kind of creepy, yet so nicely done.
February 7th, 2013  
Deb
Such an awesome shot! Love it. :-)
February 7th, 2013  
Ooh! Wicked cool! Perfect for Valentine's day!
February 7th, 2013  
A face only a mother bug could luv. I've certainly never seen anything like it. Good job using such a graphic approach.
February 7th, 2013  
awww a love bug!! I would say it is cute if i thought bugs were cute! :)
February 7th, 2013  
What a macro! It looks like an alien. Fab!
February 7th, 2013  
Wow - that's amazing! He is CUTE!
February 7th, 2013  
So creepy but so cool!
February 7th, 2013  
Amazing and that reflection just makes it.
February 7th, 2013  
Cool! Laser-feelers!!
February 7th, 2013  
wow
February 7th, 2013  
A wonderful capture! Fav
February 7th, 2013  
This is absolutely fabulous. Fav for me
February 7th, 2013  
@northy is that a step away from strike me pink?

@mwac creepy was thinking he was going to spring on me any second
!
@scarlettau cheers!

@still_beachradish yep...just what you would expect from an admirer

February 7th, 2013  
@rvwalker Ross you had better not be saying I am annoying ...I will be devastated .....like the wording graphic approach
February 7th, 2013  
@sunshinephoto5 love bug....damn that was better...Herby

@valpak yes alien, it did cross my mind

@jankoos yay...he was especially when he put his foot in his mouth

@catmac creepy is good sometimes

@missmercy aww I did think the heart was cute, especially after his advances

@kirpppu you know I was trying really hard to figure that word out...I kept coming up with antlers...you solved my mental blank

@brav he was a bit

@kazlamont @kcman5 hey...thank you both very much

February 7th, 2013  
This is so freakin cool! Best macro I've ever seen I think, fav!
February 7th, 2013  
Holy wow, that is some extreme macro...beautiful details. And the heart in the eye makes me fav this.
February 7th, 2013  
Not a Love Bug then?
February 7th, 2013  
o he's a cutie
February 7th, 2013  
Wow fantastic detailed shot! The love heart is just brilliant!
February 7th, 2013  
great close up!
February 8th, 2013  
@kjarn wow, thank you heaps

@newbie ta, yes that cute heart lol

@jase_h I've already kicked myself over that

@houdiniem yes I think he thought he was too

@kazzaj thank very much, glad u like the heart

@stepheesue thanks for commenting
February 8th, 2013  
Wow, amazing macro! Fav!
February 8th, 2013  
That's an amazing capture. Great colors, well done
February 8th, 2013  
Very cool shot.
February 8th, 2013  
He fluttered his eyelashes at you, lol
I like the composition and the color of his "antennas", great macro.
February 8th, 2013  
Amazing shot. I love him...
February 8th, 2013  
Lee
That is amazing!
February 8th, 2013  
Funky! Great shot!
February 8th, 2013  
@abbydooby @mijade @webfoot @kdsk8s @leeannz
Thank you all very kindly
February 9th, 2013  
@mbrunner I think I like antlers better, yes seemed a bit of an attraction going on lol!

@roadshow I'm sure he would love you too
February 9th, 2013  
May e it is a Katydid? This is so cool...pov is just wonderful! Fav and congrats on the PP
February 9th, 2013  
@espyetta omg you are right...clever woman, I googled and yep, there was my Katydid...thank you!
February 9th, 2013  
@gigiz not clever....lots of experience with "da buggies" ....I take a lot of bug macros. I saw a googly eyed Katydid with a leaf body and long antenna at the beginning of my project, about a year and a half ago. I called it a grasshopper, Someone on here told me it was a Katydid. And the circle continues....LOL! I google image search alot of insects I shoot. I have seen a lot of bugs in the past year and a half!
February 9th, 2013  
Goodness! that is what you call a close up! :)
February 9th, 2013  
Wow, what an amazing face! FAVE
February 9th, 2013  
Fantastic Shot!!!
February 9th, 2013  
wow-zers. gotta bring a smile to anyone's face to see THOSE eyes. gotta love the creativity of GOD...amazing
February 10th, 2013  
fav!! incredible capture!!
February 10th, 2013  
Meg
Amazing shot - so much character. A fave
February 10th, 2013  
@willowdragon yes, right in his face..ha

@5unflow3r @cat86 @harley84 @megsyq truly thank you

@moreyoulessme he did make me smile, next day he was on my kitchen door
February 10th, 2013  
fav, amazing colors and "texture"
February 11th, 2013  
Now I wnat a macro lens!!!! Amazing pic :)
February 13th, 2013  
Will you be my Valentine?

It would make an interesting Valentine's Day card, don't you think? LOL
February 16th, 2013  
Leave a Comment
Sign up for a free account or Sign in to post a comment.