Disco Snowman by grizzlysghost

Disco Snowman

Has something on his mind.

We got some great packing snow today!

See setup shot here:
http://i1097.photobucket.com/albums/g349/GrizzlysGhost/SnowmanSetup1of1.jpg
very cool!
December 13th, 2012  
Kim
great idea!
December 13th, 2012  
You are out of control, Aaron! Very good to show us the set up! It's a wonder it didn't fuse with all that icy water!
December 13th, 2012  
Fun!
December 13th, 2012  
I love this! So fun. :D
December 13th, 2012  
OMG this put a huge smile on my face, I needed that today. You're too creative!
December 13th, 2012  
Also that is a crazy set up! And I love those tiny lights :)
December 13th, 2012  
This is excellent Aaron
December 13th, 2012  
How Cool Aaron!! Great shot and awesme set up!!
December 13th, 2012  
How fun!
December 13th, 2012  
So cute! Great idea.
December 13th, 2012  
did you ever have lite-brites as a kid? reminds me of that!
December 13th, 2012  
you've been seriously bitten by the bokeh-monster, haven't you? ;p ha ha ha! such a fun shot, this one!
December 13th, 2012  
@northy Haha, definitely Northy! It will be out of my system soon enough!
December 13th, 2012  
bahaha boogy fever
December 13th, 2012  
haha....what a fun shot!
December 13th, 2012  
Baahhahahhahah :) This is so great! Super fun! :) Love the lights!
December 13th, 2012  
coolness--(just wanderin' and curious---why so many damn cool photos today ..?)-:P
December 13th, 2012  
@jodimuli Haha, I challenged myself to do that 12-12-12 collage; gotta say I'm pretty beat now!
December 13th, 2012  
Too cool
December 13th, 2012  
@grizzlysghost ----don't beat urself too hard,man--- we wanna see more tomorrow....--- rest-- -g'nite:)
December 13th, 2012  
Lovely set up and shot. Your enthusiasm puts mine to shame!!!
December 13th, 2012  
Hehe cool shot
December 13th, 2012  
Let it rock, very nice
December 13th, 2012  
Cute!
December 13th, 2012  
@kamb Thanks Karen! My enthusiasm comes and goes, believe me! I've been in slumps for weeks!
December 13th, 2012  
haha - you're either very dedicated, or crazy!
December 13th, 2012  
:D sosososo very cool!
December 13th, 2012  
@timandelke Haha, I vote crazy! :)
December 13th, 2012  
Fav! I love this, he's so quirky and perfect!
December 13th, 2012  
Lovely fun shot Aaron
December 13th, 2012  
I love all your christams-y shots!!!
December 13th, 2012  
Another Fav from me!! I'm going to have to try this!! I love the look. My problem is we RARELY get snow.
December 13th, 2012  
@kwind We often have very snowy winters, but sometimes the snow disappears as fast as it arrives, so I am quick to take advantage of it!
December 13th, 2012  
Love your creativity and this shot. You are on a bokeh roll! Your lights remind me of an "ugly sweater" I made for an upcoming party. I can hardly wait for my friends to see it.
December 13th, 2012  
@btorrey I need to be on the lookout for an "ugly sweater," for some reason I really want one!
December 13th, 2012  
Nice.
December 14th, 2012  
I love this , fav
December 14th, 2012  
@grizzlysghost I'm quite certain you could make yourself a fabulous one!
My 18 year old daughter brought my real ones(that I used to seriously wear to volunteer in her class many years ago) to college. She's getting a lot of laughs out of them!
December 14th, 2012  
Awesome! I love it ;)
December 14th, 2012  
So cute!
December 15th, 2012  
Leave a Comment
Sign up for a free account or Sign in to post a comment.